مهمترین فواید خوشنویسی چیست؟


افرادی که مسلط به اصول خوشنویسی هستند و در این زمینه فعالیت حرفه ای یا غیرحرفه ای دارند، دائم از مزیت ها و فواید آن بهره می برند. از مهمترین فواید آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

- خوشنویسی یک ابزار ارتباطی است. همانگونه که فن بیان در ارتباط افراد موثر است، خط خوب نیز می تواند منجر به گسترش روابط شود. غیرممکن است شما یک فاکتور فروش، یک برگه از دسته چک، یک قرارداد کاری، جزوه دانشگاهی یا مدرسه، یک فیش بانکی و... را با خط خوانا و خوش بنویسید و طرف مقابل شما هیجان زده نشود.

- مهمترین مزیت رشته های هنری، آرامشی است که می توان از آن بهره برد بسیاری از هنرمندان به هنگام پریشان حالی و خوشحالی به هنر پناه برده و از آن در راستای افزایش آرامش استفاده می کنند.

- افرادی که خوشخط هستند اعتماد به نفس بالاتری نسبت به سایرین دارند. افرادی که خط خوش دارند مورد تمجید انسان ها قرار گرفته و این امر به اعتماد به نفس افراد کمک می کنم. از سویی دیگر بسیاری افراد که خط خوبی ندارند همیشه از خط نامطلوب خود خجالت زده هستند.

- افرادی که خط مناسبی دارند به دلیل تعدد نگارش اشعار، سخنان ادبی، روانشناسی و... از سطح اطلاعات عمومی بالایی برخوردارند.

- سایر مزیت ها: درآمدزایی و...

  انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 38

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید: khate.khodkari@

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما